❄️ -15% na nieprzecenione dywany! Kod: SALE
30 DNI NA ZWROT
DARMOWA DOSTAWA
+48 222 662 559
Niniejszy Regulamin zawiera zasady funkcjonowania sklepu www.tapiso.pl. Znajdą Państwo tutaj w szczególności informacje o zasadach składania zamówienia, ofercie, prawie do odstąpienia od umowy oraz odpowiedzialności z tytułu niezgodności towaru z umową.
Definicje
Sklep – sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.tapiso.pl.
Sprzedawca – Tapiso spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (00-240), przy Alei Solidarności 68/121, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000947758, posiadająca NIP: 5252893112, o kapitale zakładowym 50.000,00 zł, adres e-mail: sklep@tapiso.pl, nr tel. +48 222 662 559.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, jeżeli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego.
Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem, a w razie udostępnienia także innym sposobem uwierzytelnienia, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, przypisany do danego Klienta, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o jego zamówieniach i płatnościach. Konto umożliwia Klientowi korzystanie z funkcjonalności Sklepu po zalogowaniu, w szczególności składanie zamówień, śledzenie ich statusu, dostęp do historii zakupów oraz edycję danych.
Umowa Sprzedaży – Umowa zawierana na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem za pośrednictwem Sklepu, w szczególności:
Towar – rzecz fizyczna lub usługa która stanowi przedmiot Umowy zawieranej ze Sprzedawcą
Użytkownik – Klient lub odbiorca świadczonych przez Sprzedawcę usług.
Usługa świadczona drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej.
Postanowienia wstępne
Dokonywanie zakupów w Sklepie
Dostawa i płatności
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest mElements S.A.
Niezgodność Towaru z umową; reklamacje
Prawo do odstąpienia od umowy
Magazyn Tapiso, Koźniewice 99, 97-360 Kamieńsk;
Magazyn Tapiso, Koźniewice 99, 97-360 Kamieńsk.
Świadczenie usług drogą elektroniczną
Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
Opinie
Treści Użytkownika
Żadne z powyższych postanowień nie służy ograniczeniu praw Użytkownika i nie powinno być w ten sposób interpretowane.
Ochrona danych osobowych
Postanowienia końcowe
Wzór oświadczenia dotyczącego reklamacji oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy – skorzystanie z poniższych wzorów nie jest obowiązkowe, a jedynie rekomendowane.
ZAŁĄCZNIK NR 1
DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO
………………………………………………..
(miejscowość i data)
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
……………………………………..
(imię i nazwisko)
(adres)
(numer zamówienia)
Do
Tapiso sp. z o.o.
Magazyn Tapiso
Koźniewice 99
97-360 Kamieńsk
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję w całości/w części (niewłaściwe przekreślić) od umowy nr …………………………, zawartej dnia …………………. roku.
Odstąpienie dotyczy następujących towarów (należy uzupełnić wyłącznie, gdy zwrot dotyczy tylko części zamówienia):
Proszę o zwrot podanej kwoty (należy podkreślić właściwe):
…………………………………………….
(podpis)
ZAŁĄCZNIK NR 2
FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………. towar jest niezgodny z umową (wadliwy).
Wada polega na:
……………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. . Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (należy podkreślić właściwe):
W przypadkach określonych w przepisach:
podpis konsumenta
Cenimy prywatność użytkowników
Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Dostosuj”, aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies, Polityką Prywatności. oraz informacją, jak Google przetwarza dane osobowe