Zwroty

Jak dokonać zwrotu? 

Zwroty możliwe są w ciągu 30 dni od daty odbioru.

W celu dokonania zwrotu należy skontaktować się z Obsługą Klienta (sklep@tapiso.pl). Nasi Specjaliści zaproponują Państwo darmową usługę odbioru produktu przez kuriera.
Możliwe jest także wysłanie produktu na własny koszt na adres:

Tapiso

Koźniewice 99

97-360 Kamieńsk

Polska

Kiedy zwrot dotrze do naszego magazynu, zostanie sprawdzony, a kwota zamówienia zostanie zwrócona.

Ile kosztuje wysyłka zwrotna? 

Nic. Zależy nam na tym, aby dywan pasował idealnie do Państwa domu, dlatego oferujemy klientom opcję darmowych zwrotów (na terenie UE).

Nie mam oryginalnego opakowania, w którym wysłane było zamówienie. Jak zapakować zwracany produkt? 

Jeśli oryginalne opakowanie zostało zniszczone albo wyrzucone, proszę użyć podobnego opakowania ochronnego, aby zabezpieczyć produkt na czas transportu.

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.