Zwroty i Reklamacje

Zwroty

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, w naszym sklepie wydłużyliśmy ten termin do 30 dni.

Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np.:

  1. pisemnie, na adres: Magazyn Tapiso, Koźniewice 99, 97-360 Kamieńsk;
  2. drogą elektroniczną, w drodze wiadomości e-mail wysłany na adres: sklep@tapiso.pl.

Wystarczy, że prześlesz nam oświadczenie przed upływem 30 dniowego terminu.

W celu dokonania zwrotu należy skontaktować się z Obsługą Klienta (sklep@tapiso.pl). Nasi Specjaliści zaproponują Państwo darmową usługę odbioru produktu przez kuriera.

 

Zwracany Towar możesz też odesłać samodzielnie na adres:

Magazyn Tapiso, Koźniewice 99, 97-360 Kamieńsk,

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach wskazanych w Regulaminie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w tym dokumencie.

 

Reklamacje

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową.

W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację, np.:

  1. pisemnie, na adres: Magazyn Tapiso, Koźniewice 99, 97-360 Kamieńsk;
  2. drogą elektroniczną, w drodze wiadomości e-mail wysłany na adres: sklep@tapiso.pl.

Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:

– wymiany towaru,

– naprawy towaru.

 

W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:

– odstąpieniu od umowy,

– obniżeniu ceny.

Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie.

 

 

Wzór oświadczenia dotyczącego reklamacji oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy – skorzystanie z poniższych wzorów nie jest obowiązkowe, a jedynie rekomendowane.

 

 

………………………………………………..

(miejscowość i data)

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

 

……………………………………..

(imię i nazwisko)

 

……………………………………..

 

……………………………………..

(adres)

 

……………………………………..

(numer zamówienia)

Do

Tapiso sp. z o.o.

Magazyn Tapiso

Koźniewice 99

97-360 Kamieńsk

 

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję w całości/w części (niewłaściwe przekreślić) od umowy nr …………………………, zawartej dnia …………………. roku.

 

Odstąpienie dotyczy następujących towarów (należy uzupełnić wyłącznie, gdy zwrot dotyczy tylko części zamówienia):

  • ………………………………………………………………………………………………
  • ………………………………………………………………………………………………
  • ………………………………………………………………………………………………
  • ………………………………………………………………………………………………
  • ………………………………………………………………………………………………
  • ………………………………………………………………………………………………
  • ………………………………………………………………………………………………

Proszę o zwrot podanej kwoty (należy podkreślić właściwe):

  • na rachunek bankowy: ………………………………………………………………………………….
  • w sposób, w jaki dokonano płatności za towar.

 

 

…………………………………………….

(podpis)

 

 

 

 

 

………………………………………………..

(miejscowość i data)

 

FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU

 

 

……………………………………..

(imię i nazwisko)

 

……………………………………..

 

……………………………………..

(adres)

 

……………………………………..

(numer zamówienia)

 

 

Do

Tapiso sp. z o.o.

Magazyn Tapiso

Koźniewice 99

97-360 Kamieńsk

 

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………. towar jest niezgodny z umową (wadliwy).

 

Wada polega na:

……………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. . Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (należy podkreślić właściwe):

 

  • żądam nieodpłatnej naprawy towaru,
  • żądam wymiany towaru na nowy.

 

W przypadkach określonych w przepisach:

 

  • składam oświadczenie o obniżeniu ceny towaru o kwotę ………….. zł,
  • składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

 

Proszę o zwrot podanej kwoty (należy podkreślić właściwe):

  • na rachunek bankowy: ……………………………………………………………….
  • w sposób, w jaki dokonano płatności za towar.

 

…………………………………………….

podpis konsumenta

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie. W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając opcję „Dostosuj”, aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies, Polityką Prywatności. oraz informacją, jak Google przetwarza dane osobowe